Oli ihan jeessi päivä, nukuin yöllä ihan hyvin <: En herännyt kertaakaan, ihme, jännitin lääkäriä niin hirmusti mut ei siellä kamalaa ollu! Kaikki meni hyvin. Korvissa ei mitään vikaa, niin terveet kun voi olla. Olen kasvanu! Oon 154,5 cm pitkä !
Oon ihan koukussa teehen! Tai no en koukussa mutta siis nojoo melkein. Nytkin oli pakko saada teetä ja kun porukat nukku ni en voinu rupee keittää, ni tein sitte jääteetä =) otin jotai ihme teetä ja sitte kylmää vettä raanasta ja jääpaloja ja sokeria. Nam (: Maistuis varmaa sullekkii!
Nyt oon kyllä maailmankirjat sekaisin, en keksi kirjoitettavaa? Aina keksin aina. No olin tänää kirjastossa ja kapessa <: Palautin kirjat ja tällein sitten kaupungilla kattelin kaikkea. Roikuin oikeastaan vaan kaverin mukana kun se osteli joululahjoja perheelleen. Sitten olin kattomassa ku kaveri laitto kielilävistyksen, nyt on kuulemma tosi kipeä mutta ei laittaessa sattunu. Sit tehtiin kaverilla tonnikalapastaa njam.
Vituttaa hirvittävästi, kaikilla melkeen perjantai vapaa mutta eipä mulla tietty. Imaskaa jotai ;< Rasittavaa ku huomine vapaa ja sit perjantaiks kouluu ja sit taas viikonloppu vapaa, niin reijjästä.
Ää oon riidoisa hyvän kaverin kanssa ihan turhasta syystä.Mut ei jaksa kiinnostaa koko asia, jos sen pitää turhista asioista suuttuu ni senku suuttuu ihan sama mulle olkoon vihanen. Ei kiinnosta enää kirjottaa mitään, ei huvita.

Tabermannin sanoin, ”kiitti vitusti”, nyt mulle riittää