1107555.jpg

Tuossa on teetä nam. Mustaherukka teetä.Tuli sellanen fiilis että tästä on pakko ottaa kuva. Kamerasta loppu akku kyllä aika nopeesti joten sain vain pari kuvaa ja ei kummatkaan ollu kummoisia. Kuva hiukan tärähti ja otin ilman salamaa(ettei valastuisi liikaa) ja kädet tärisi ;<
Haluaisin jonkun hienon kameran jolla saisi tarkkoja ja hyviä kuvia. Toi mun nykyinen kamera nyt hieman on mitä on.. 4 megapixelinen 2004 vuonna ostettu olympus (tai olympys tai mikä lienee) mutta sillä saa hyviä kuvia kun ei kädet tärise ja on oikeanlainen valaistus. Mulla on tosi monta hyvää ja tarkkaa kuvaa tolla kameralla tullu ja kun se on ostettu se on maksanut monta sataa. Olishan se kiva jos olis joku hieno kamera mutta tää riittää toistaiseksi mulle. Jos mulla joku hyvä kamera olis ni oon aika varma että kun yrittäisin suojella sitä se menis taatusti rikki jotenkin jossain vaiheessa. Näin on käynyt kaikille mun tavaroille, ihme että televisio, tietokone ja stereot nämä suurimmat tavarat (ja kalliimmat) huoneessani ovat pysyneet ehjinä. Eikun ainiin, kerran muutama vuotta sitten telkkari hajosi. Ei ollut kauaa ollut mulla. Se vaan sekos, siitä ei näkyny. Sitten vietiin se korjaamolle mut iskä sitte luovutti ku sitä ei oikeen korjatuksi saatu tai jotain ja ostettiin uus telkkari..
Mp3- soittimen kuulokkeet ovat hajonneet kahdesti, oma vika molemmilla kerroilla. (hah noista toisista sain uudet kun kusetin että 'yhtäkkiä lakkas kuulumasta' vaikka olin vissiin istunut päälle.) Sitten itse soitin on hajonnut kerran, en ihan varma ole oliko vika omani vai ei mutta sain kumminkin rahat takaisin. Kännykkäni hajosi kerran käsiin sillä olin hieman huonosti sitä kohdellut. Ei tainnut olla edes vuotta mun käytössä kun oli jo osina. Muut kännykät on kanssa täysin naarmuisia mutta ja sekoillut aina mutta kyllähän ne on aina toiminu kuitenkin jotenkin. Äkkiä mun puheenaiheet vaihtuu. Aluksi puhuin teestä ja lopuksi selitän mitkä kaikki tavarat olen hajottanut :D On mulla muuten mennyt enemmänkin tavaroita rikki, tossa oli vaan tollaset elektroniikkalaitteet (kai vain osa). Oon rikkonu joka paikassa tavaroita, kotona ja kylässä. Aina oon nolona joutunut pyytelemään anteeksi. Mitäs olenkaan viimeksi rikkonut? En muista, ihme ja kumma. Yleensä rikotan päivittäin jotain..
No tätä ei voi kyllä rikottamiseksi sanoa, mutta sunnuntaina hieman kokkailin ja sitten laitin rypsiöljyn takaisin paikalleen, hellan viereen ja sitten jotenkin tönäisin sen silleen että sen muovikorkki lensi kuumalle hellalle =DD Sitten en ensin tajunnut ottaa sitä pois ja sitten kumminkin otin ja siihen jäi pikkujäljet. Äiti ei oikeen tykänny, se kun on sellanen littee hella tai semmonen, niin äiti aina varjelee sitä. Se sai kyl onneks sen melkeen pois, siihen jäi vaan sellatteet ääriviivat.Tässä yksi syy miksi äiti ei tykkää että kokkailen <;
Mutta kirjoiitan illalla lisää (: teidän iloksenne (tai vihaksi)