Vittuku on ollu tylsä päivä.
Hei mun piti herää seittemältä, vissii onnistuiki. Heräsin hiukan yli kymmenen, phihihi. Joskus yhdentoista aikaa vihdoin nousin sängystä (katoin telkkarii) ja menin koneelle yllättäen. Tässä datailin kunnes pesin naamani ja hampaani. Lähdin porukoitten mukaan mamman luo. Minä läski ahmin siellä kismettiä ja piparminttusuklaakarkkeja. Housut ei mene enää kunnolla edes kiinni. Pitäisi ehkäpä rajoittaa..
No, tiistaina alkaa karkkilakko jonka on _pakko_ kestää Jouluun saakka. Jos en onnistu ammun itseni ! Mun on pakko onnistua. Ja pitää käydä lenkil tai jotain.
Ja pitää vähentää datausta. Mun pitää paljon tehdä ennen joulua kuule.
-Karkki,mäkki ja limsa lakko.
-Lenkkeily
-Datauksen vähennys
-Rahan kerääminen (vaatteisiin ja joululahjoihin)
-Koulunumeroitten parannus

Voivoi tulee rankkaa, en onnistu missään noista o_O Limsa lakko ehkä saattaa onnistua mutta noi muut. Ei apua.
No mulla käy aina niin että harhaudun asioista toisiin ihan äkkiä. Eli kun mamman luota tultiin, niin taas datasin -.- Sitten mentiin kattomaan mun tätiä, se oli pari viikkoa sairaalassa. Siellä söin 2 digestivekeksiä ja join appelsinimehua. Ja kun tulin kotiin söin jätskin! Voi possupossuminä.
Oksennan pian koska oon niin ällö, hyhyi.Paree ois etten söis tänää enää mitään. Uudenvuodenlupaus pitäis olla että ei mitään herkkuja enää koskaan! No semmonen ei onnistuis ees mun unissa :DD

Näin muuten ihanaa unta. Kun meidän talon päässä oli joskus leikkimökki, niin siellä oli sellanen jätkä vahtimassa lapsia :D Sitten jostain syystä mä menin sinne ja juttelin sen pojan kanssa. Se sano mulle että kerran yks tyttö yritti iskee sitä ja kysy sen nimeä (joo mitä vittua :D). Mä sanoin sit et mä varmaan yritän nyt iskee sua, et mikä sun nimi on? Sit se sano sen nimen, se oli joku ihme? En muista enää. Se oli joku vaikeesti lausuttava ja sanoin että kutsun sua Jakeksi kun en osaa sanoo tota. Se sano siihen sitten että sopii juu. Se oli niinkun vissiin siellä leikkimökissä töissä kun sitten se sano että mun työvuoro loppuu, saatan sut kotiin. Sitten me käveltiin sieltä leikkimökiltä meille päin ja se paino pääs mun olkapäälle ja mä painoin pääni sen olkapäälle. Se kaato mut vahingossa ja nosti mut sitten ylös ja otti kädestä kiinni. Me käveltiin siitä sitten käsi kädessä meidän talon eteen. Se lähti siitä sitte pois ees moikkaamatta ja menin sisälle ihan innolla. Sain heti siltä viestin että tavataan huomenna sittarissa kahdelta. Sitten heräsin ;< Olisin halunnut nähdä sen tapaamisen :D Toivottavasti nään sen ensiyönä ;D