Joo sori.
En jaksa kouluu enää, vaiks se ei oo kunnolla alkanutkaan. Lukujärjestys oli ihan siedettävä joo, mutta meidän luokka ja opettajat ja kaikki argh. Päätä särkee heti ekan päivän jälkeen, mukavaa. Huomenna onneksi vaan neljän tunnin päivä<3
Aamulla tallustelin sinne kymmeneksi, kuten jo kerroin viime kerralla. Kerroin myös jo mitä oli päällä.. Sinne menin kiltisti ajoissa ja heti ekaks meijän ihq jaana open luokkaan. Heti aluksi rupes kiristämään että jos että oo ny hiljaa ni luokkaretki perutaan :D
Sitten se selitti kaikkee paskaa koulusta kun se on muuttunut ja missä luokat on jne jne.
Varttia vaille mentiin syömään, oli kanakastiketta ja riisii ja villevallaton puikko -,- jesh.
Kun meijän koulus oli uusii ysei ni yks niist on mun kaveri, tai mun ystävän paras kaveri mut munki kaveri silti (joo hyvä selitys..) ni menin syömään kahden mun hyvän kaverin kanssa jotka on mun luokalla ja sitten kahden uuden, toinen on tää mun toisen hyvän ystävän paras kaveri ja toinen on sen ihan vaan tuttu. En sitä toista tunne. Joo mahtava selitys taas, mutta en mielelläni sanoisi kavereitteni nimiä täällä.
En oo koko kesänä saanut kirjekavereiilta kirjeitä. Kukaan ei oo vissiin kesällä oikeen ehtinyt kirjottaa, yhdella oli hyvä syy ettei oo kirjottanut. Ja yhdessä kirjevihkopiirissä on yks menny ausseihin vaihtariks, eikä antanu osotetta ajoissa.. Joten siihen ei saada yhteyttä. Toisessa kirjevihkopiirissä taas yksi varasti meidän vihon ja alotti kirjevihkopiirin joidenki toisten kanssa. Sitten kolmannesta vihkopiiristä ei vain yksinkertaisesti ole kuulunut mitään.