Hei nyt mua väsyttää
Mä en jaksa selittää
Unta kaunista mä nään
Hei nyt mua väsyttää
Jos vain vierelleni jäät
Unta kaunista mä nään

Ooon niin väsynyt, koulu painaa päälle, paljon kokeita jotka kaiken lisäksi menevät päin vittua kun lukeminen ei kiinnosta. Turha mun kitistä yhtään, kaikki on täysin mun omaa syytäni. Mutta kun ei jaksa, ei kiinnosta. Nyt kyllä kannattais kiinnostaa kun tällä todistuksella haetaan jatko-opiskelupaikkaa.. Se on itseasiassa myöhäistä nyt. Ei voi mitään enää, oma vika.
Vanhemmilla on tiukkaa koska iskä ei pysty tekemään töitä ja ei sitten tule rahaakaan.Suuret laskut ja motarilaina painaa päälle. Tulee aika lahjaton joulu mutta ei se sitten haittaa, kyllä mä ymmärrän. Ärsyttää kun kaveri joka asuu porvaritalossa ja on muutenkin rikkaat vanhemmat väittää saavansa vähän lahjoja. Vähän? Se on saanu jo muutama dvd:tä, 100e:n takin ja paljon muita juttuja.Tai siis sille on ostettu jo.. Rasittavaa..
Itse saan vanhemmilta varmaan vain lahjakortin lempivaateliikkeeseeni(lacoste, WESC, tiger of sweden jne. <:), samanlaisen lahjan mummolta ja sitten varmaan jotain pikkusta vielä. Ei sillä sitten väliä, saan keväällä skootterin sellaisen jonka haluan. Se on sitten synttärilahja, synttärit on tossa joulukuun lopulla, en saa sitten muuta.Toi skootteri on varmaan osalti joululahjakin.Niin kallis kun on.
Toivottavasti saisin sukulaisilta lahjaksi rahaa. Sitä todellakin tarvitsen. Mulla ei ole nytkään rahaa ollenkaan ja tarvitsisin oikeasti. Muuten ei saa kaverit lahjoja ja en kehtaa niille ruveta selittelemään että meidän vanhemmilla ei ole nyt rahaa plaaplaa. Asia ei sinänsä niille kuulu ja en sellaista halua selittää.
Mutta mitä mulle kuuluu? En tiedä itsekkään.. Oikeastaan tätä mulle kuuluu ^. Tota mitä oon tossa selittänyt eli ei kovinkaan hyvää kai.
Miksei mulla oo ketään jätkää, miksi ketään poika ei tykkää musta ;< no en mäkään tykkäis tän näkösestä jos olisin poika. Itsesääliä? Ei. Mitäs sitä valehtelemaan jos kaunis ei ole. Ei taida luonnekkaan olla mikään mieluinen kenellekkään. Nyt tuli oikein angstiteksti taas.
No vois miettiä mikä on hyvää tässäkin päivässä ollu? No voisin lyhyesti vastata; ei mikään. Kai nyt jotain hyvää? Mulla on ollut ihan hyvä fiilis tänään kaikesta huolimatta. Ei väsyttänyt, vaikka yöllä olin puoli kahteen melkein hereillä. Ja koekkin meni huonosti, oli ruotsin koe mutta mitä sitten ! Ei pidä valittaa pitää nauttia tästä kaikesta mitä mulla on, no mutta eihän mulla edes ole mitään, vai onko? On mulla, mulla on paljonkin, mutta en vain huomaa sitä. Mä pidän itsestäänselvyytenä sitä mitä kaikilla ei ole, lämmintä ja viileää puhdasta vettä, vaatteita, ruokaa, koti. Noniin pitää sitten iloita noista ja olla hiljaa.
Tuli pitkä teksti joka on sekava ja siinä on kaikkea turhaa ja tylsää juttua mut hei dont worry be happy <: