Ootko sä nyt onnellinen, mä oon lopulta hajoamassa
Vajoan alemmas, taas kadotan kaiken vaan
Enkä mitään takas saa, kun taivas tipahtaa
Yhteinen tulevaisuus, mikä romahti eilen
Ja missä on se maailma mikä rakennettiin meille?
Katya- Kaunis

Nukuin viime yönä vaa joku neljä tuntia saatana. En saanu unta ku hamsteri piti nii järkyttävää meteliä -,- Sit en heränny aamul kelloon, mut heräsin kuitenki vartin yli seittemän ja en myöhästyny koulust <: Koulus oli niin perc olin iha väsyny ja sillee tekstailin koko päivän nettikaverin kanssa. Sit koulun jälkee söin vaa jotai pari leipää ja lähin kaupungil. Oi näin siel ihanan valkoharmaa raitasen fred perryn paidan <3 ihana ja mustan peak:in pitkähihasen. Ja peak:in huppariinn <3 oijoijoi. Tarvitsen rahaa ja heti -,- Kertokaa mulle mistä mä sitä saaaaaan ni.
Oltii mäkiski ja söin sundaen, en oo ollu mäkis ku viimeks joskus viime vuon ene tätä päivää :o Pitää varmaa lopettaa kokonaan.Mäkki boikotttii ! Sitte hain prismasta postimerkkei ja unohdin pistää kirjeen postiin -,-
Ulkon oli iha sairaan kylmä, mun oli varpaat ja naama ihan jäässä. Mul ei ollu pipoo ku aamul ei ollu kylmä ni kuvittelin et nytkää ai oo ja korvat oli jääs 8<
Sit poljin kotii iha täysilää ja nopee kotii ja suihkuu. Sit nyt oon tässä ja dataan ja pitäis pestä hampaat ja pistää kkoulukamat reppuun. Mul on ihana liikkapussi tollane mikä on täyn reikii tollane kankaine otan joskus kuvan <8