Heräsin tänään jo kahdeksalta, en muista koska olisin viimeksi lomalla herännyt vapaaehtoisesti näin aikasin! Hei miettikää, heräsin eilenkin puoli kolmelta.. Mut siis siks heräsin niin aikasin et pääsisin ajoissa alennusmyynteihin.

Kun olin heränny ni menin sitte suihkuu ja puin vaatteet. Pistin päälleni mustan ihan tavallisen onlyn t-paidan ja leviksen harmaat pilli farkut mitkä on hiukan löysät kyllä. Sit mul oli harmaa huppari ja pääkallohuivi. (Ulkona oli mun  musta hoochin talvitakki ja vanhat lacostet jotka on jo vähän ränsistyneet mut iha sama).  Söin aamupalaksi mustikkajogurttia ja join ananasmandariinimehua namnam. Meikkasin sitte viel ihan normaalisti ja kattelin hetken telkkarii ja joskus puol kymmenen aikaa lähettiin liikkeel. Iskä kävi ottaas passikuvan ja sit se heitti meijät Studio25:selle, mut ja äidin siis. Iskä lähti sit poliisilaitoksel passias uusii tai jotai ja me kateltii vaattei siellä. Siel oli kivoi g-starin vaatteita mut ne ei tietty ollu alennukses. Ne farkut makso jotain 139e ni ei mul oo ihan rahaa semsiin farkkuihin täl hetkellä. Kivoi paitojaki sil g-starilla. Sit oli muutamat kivat firetrapin farkut mut nekää ei alennukses tiettykää.

Sitte mentiin busstoppii. Mulla OLI sinne 100 eurolla lahjakortteja mutta nekin kulu sitte tänään. Löysin sieltä fred perryn pikee t-paidan, sellasen tummansinisen. Se oli alennuksessa 47,20e. Sit sen lisäks ostin lacosten pitkähihasen 76 euroa, valkosen. Eli meni hiukan lahjakorteista yli hinta ni joutu sitten ottaan siitä kummisedän atamasta viidestä kympistä 23 euroo 20 senttiä. Rahaa mulla yleensäki on enää 52 euroa 65 senttiä, mahtavaa. Täytyy pitää säästössä. Siellä oli ihanat wescin farkut, alennuksessa 73,60e. Haluun ne niin paljon. Haluun taas vaikka mitä. Haluisin wescin hupparinki mut niit ei ollu hienoi. Ainii muute, näin studiossa reebookin ihanat valkoiset kengät<3 love. Mut nyt on pikku probleema et ei oo rahaa mil ostaa, kai mä jostai sitäki sit saanjoskus hyvä ois.

Sitku tultiin kotiin serkut tuli meille (kaks hulluu poikaa, toinen ekal toine kolmosella). Ne riehu täällä sitten ja hetken niitä pussailin ja halailin ku pitkään aikaan ei oltu nähty ja sitten menin iskän koneelle dataamaan kun omassa ei netti toiminu jotai se lagas. Sit datasin siin melkee pari tuntii ja meinasin lähtee lenkil mut alko taas kylkiluuta särkee niin vitusti et kävelin joku 300 metrii ja palasin takas. Sit luin hetken kivaa kirjaa <3 Ellilän kirjottama Iiiris. Se on tähän mennes ollu ainaki kiva, jotenki erilaine.

No nyt oon taas datannu tietenki, huone on ihan sekanen ku serkut on sekottanu ja joo ollaan mä ja siskoki sekotettu kyl oma osamme. Karkkipaperei joka puolella ja nii menee hermot. Siivoon vasta sitte ku serkut on lähteny takas kotiin, ei oo järkee siivota tätä nyt. Siit ei ois mitään hyötyy, joutuisin vaa koko aja siivoo lisää. Jos vaik lauantain siivois tai sunnuntain ? Koska on uusi vuosi, yy. Maanantaina ! Eli sunnuntain pitää siivoo siis. Nyt pitäis varmaan men suihkus käymää tai jotain ja sillein heihei!

Mä oon kestäny rännän ja myös vastatuulen
Ja tiiän et mä kestän mitä ikin vastaa tulee
Ei tietoo tulevasta, ei siit mitä tulee vastaa
Ele- Päivästä päivään