Se on jokaisen oma valinta
Kattooks syvemmälle vai tyytyyks pelkkää pintaan
Mä runnon näiden muurien läpi
Ja nään rehellisii ihmisii ja tosi ystävii
Monta rumaa ja kaunist ajatustaki
Paljon onnee, mut paljon tuskaaki
Paljo pahaa, mut rakkaut enemmän ku rahaa
Uniikki- Vankina täs maailmas

Menin eilen illalla jo yhdeksältä nukkumaan. Heräsin ensimmäisen kerran varttia vaille kahdeksan. Katoin pokemonia telkkarista :D Sitten nukahdin uudelleen ja nousin joskus yhdeltätoista. Kattelin tossa voicea jonkun aikaa ja tulin nyt tähän. Pitäis alottaa siivoominen, koko huone ihan siistiksi. Onneks sisko auttaa ni ei ihan yksin tarvi siivoo.
Eilen illalla oltiin mummon luona ja katoin salkkarit. Olin saunaski, oli ihanan lämmintä. Kun tulin saunasta ni söin iltapalaa ja päätin että en nyt juo teetä, että saan unta. Teki niin paljon mieli mut en sitten juonu, mielummi haluan nukkua. Jos alkais nyt juomaan tota teetä aamusin ni ei veis mun yöunia. Katoin hauskat kotivideot ja menin sängylle makoilemaan ja kattomaan voicea. Olin sitten nukahtanu jo joskus puol kymmenen aikoihin.
Ai saatana mun maha, niin kipeä. Menin pahaa aavistamattomana vessaan aamulla ni tietty tuli menkat just nyt. Toisaalta vaan ihan hyvä, ei oo jouluna sitten taas. Se oli niin tuskaisaa.. Eikä oo vissiin uutenavuotenakaan jeijei. No ihan sama se uutena vuotena oikeastaan olis. Taino riippuu siitä mitä sillon teen, oon varmaan serkkujen kanssa kun tulevat tänne Helsingistä (: Toivottavasti ollaan niitten kanssa, haluan.
Hei eilen kun tein tota äikän työtä, siitä ei tullut mitään. Ei yhtään mitään. Sain tekstiä aikaiseksi 13 riviä. Mahtavaa.Tänään pitäis tehä toi loppuun joskus sitte ku oon siivonnu, ku illalla ajateltiin siskon kanssa kattoa leffa. Meillä ois kotona tollanen ku Constantine. On kuulemma hyvä, mutta en sitten tiedä. Voitais toi kattoa tai sitten joku muu leffa mitä meillä on tuolla digiboxissa. Siellä on ainakin Jali ja suklaatehdas (: Sekin ois ihan kiva nähdä joskus.
Mut hei pitäis vissiin alotella tota siivousta.Että sais senkin joskus tehtyä.