Tittidii, olen valmis. Heräsin jo kahdeksalta koska sisko heräsi jo sillon.
Olin sitten niin nälkäinen, että oli pakko nousta jo puoli kahdeksalta hakemaan jogurttia. Katoin sitten Kim Possiblea ja söin sitä jogurttia :'D
Päälleni puin Lacosten tälläsen harmaanmustan pikee t-paidan. En oikein tiedä minkä värinen tä on? Sitten jalkaani laitin replayn tummat farkut. Sitten mulla on tietty sukat ja alusvaatteet. Ja sormissa mulla on neljä sormusta, yks joku h&m paska, sit yks titaaninen ja kaks hopeasormusta. Kädessä mulla on mun kelloni (: Metallinen DKNY.
Jännittävää, eikö?
Tähän päälle varmaan heitän H&M:stä ostetun harmaan hupparin vaikka ei tuolla kylmä oo. Jalkaan pistän mustat lacostet. Ja en mä muuta tartte..
Ostin uuden repunkin lukuvuotta varten, mutta en ota sitä tänään viellä. Jotenkin junttia kantaa selässä täpötyhjää reppua, taino ois siel todistus ja penaali.
Otin siis vanhan marimekon laukkuni..
Pitäis vielä pestä hampaat ja ettiä purkkapussi jostain, kyllä se vissiin repussa on.
Ei tässä muuta, illalla selostan millasta koulussa oli ;D