1386473.jpg

Ihanat noi kynät
(:
rakastan tollasia ihania nättejä pieniä kuvia, haluaisin tulostaa noita ja tunkea joka paikkaan mutta kun iskä ei osta mustetta ja toi paska muutenkin lagittaa. Heitän kohta ulos tosta ikkunasta niin kauas että en nää sitä enää ikinä, niin menee hermot oikeasti.
"Mulle ei kuulu hyvää, kiitos kysymästä, liian kauan olen ollut erossa ystävästä." Mc Mane- Katse tähtiin
No kuuluuhan mulle ihan hyvää muuten, haluaisin vain että se mun kaveri asuis täällä ja saisin olla sen kanssa joka päivä, se siis jonka lauantaina tapasin. Se oli niin mukava ja kiva ja se ymmärsi mua ja se pitää musta tälläisenä. Ollaan juteltu lokakuusta asti mesessä lähes joka päivä. Hän on siis tyttö ja tällä hetkellä tosi tärkeä ystäväni, sille mä kaiken kerron. Menen sen luo varmaan parin kuun päästä yöks, se asuuu aika kaukana täältä. Joku n. 250 km päässä. Oon niin iloinen että oon löytäny näin hyvän ystävän <:

Oon muuten tällä hetkellä niin toivottoman ihastunut että en kestä. En haluaisi olla, jos siitä vaikka tulisi jotain (vaikka ei voi tulla >.<) niin en kehtaisi sanoa kenellekkään että juu tässä on poikaystäväni! Koska hän ei ole mikään suosituin ja komein. Noniin nyt ajattelette että haluan vain suositun ja komean, ei, ei se ole niin. Hän kelpaisi vallan mainiosti, mutta pelkään liikaa muiden ihmisten reaktiota. Pelkään, että menetän kaikki ystäväni ja tuttavani.. Pelkoni on ehkä aiheeton mutta äh, en voi sille mitään. Se juttelee melkein joka päivä mun kanssa mesessä, kysyy läksyjä tai sitten se lähettää jonkun linkin ja juttelee mukavia :p Mä tykkään siitä mut en tiedä äh..

And I hate how much I love you boy
I can't stand how much I need you
And I hate how much I love you boy
But I just can't let you go
And I hate that I love you so..

Rihanna- Hate that I love you

Mutta nyt voisin kertoa muita kuulumisiani, ostin sieltä treeltä kivan harmaan neuleen, hihattoman. Mustan tuubitopin ja mustat vakosamettihousut<3 ne on ne mitä rakastan eniten :p En malta olla pitämättä niitä sekunttiakaan jalassa, rakastan niitä.Yhyy ne on pian pakko pestä 8< Niin mitäs tässä selittelis, kävin tänään poliisilaitoksella iskän kanssa hoitamassa jotain mopokorttijuttupaskoja. Pian saankin jo varata ajan sinne testiin :p Toivottavasti menee läpi >.< Vois kerranki mennä ajoissa nukkumaan, eilenki olin hereillä niin kauan että silmät ei enää yksinkertaisesti pysyneet auki. Luin potterin loppuun mun oli pakko. En pystyny lopettamaan sitä kesken :p Ja nukuin vielä sohvalla koska sisarellani on niin järkyttävä yskä että en pystynyt nukkumaan samassa huoneessa sen kanssa. Oli kyllä mahtava yö, nukuin niin päin vittua. Sitten vielä heräsin puoli kuudelta kun iskä ja äiti oli lähdössä töihin ja sit menin omaan sänkyyni ja raahasin peittojani pitkin laittioita. Pian pitikin jo herätä ja olin ihan väsynyt ja nousin viimeisillä voimillani ylös sieltä sängystä ja heitin verkkarit jalkaan ja jonkun paidan vaan nopeesti ja sitten meikkasin hiukan jotenki suttusesti. Söin äkkii jogurtin ja heitin hiukset ponnarille ja pannan päähän. Lähdin kouluun. Jännää. Muistin muuten että huomenna on matikan koe ja en osaa paljoakaan, no ihan sama en osaa mitään muutakaan. Kiitoshei.