Ei ollu yhtään kivaa koulussa 8< Tai no olihan se ihan jees nähdä kavereita ja menihän se päiväkin aika nopeesti <:
Huomenna on aika tylsä päivä mut onneks huomiseks ei oo hirveesti läksyä. On terveystietoo, yhteiskuntaoppia, enkkua, ruotsia ja kaks tuntii liikuntaa. Oikeestaan aika rentopäivä kuitenkin.

Oi haluaisin vaikka mitä kivoja vaatteita. Ensinäkin fred perryn mustat kengät ois aika jees, peakin musta huppari & tommy hilfigerin ruskea pikee paita <3 Vaikka mikä moni muukin kelpais mut noi nyt ensinäkin haluaisin. Mutta raha  ei tietystikään riitä. Noi kengät maksaa 80e, huppari 95e ja pikee 55e 8< Niist tulis yhteensä 230 eheh.Kengät iskä saattais maksaa, ku tarviin kenkii oikeesti. Mulla on vaan satanen.. Tartten rahaa vaikka mihin. Meen ehkä kesällä kattoo avril lavignea ja sit tarviin matkoihin  ja ite keikkaan ja ruokaan ja seuraavan päivän shoppailuun rahaa 8< Sitte meen kolmen viikon päästä lauantaina varmaan tampereelle moikkaamaan nettikaveria! Väähänkö mua jännittää :p Siihenki menis rahaa ainaki kolmekymppiä.. Miks kaikki maksaa yhyy.

Mulle kuuluu nyt oikeestaan aika hyvää (: Kaikki on ihan jees hyvin ja mul on kivoi vaatteit, kylläki liian vähän 8< Vois joku päivä tehdä listan kaikista mun vaatteista ja miettii mitä oikeesti tarvitsen. Oikeesti tarvitten kevät takin ja kengät. Muuta en tartte oikeestaan mut haluan silti :D

Oon niiiin kusessa siihen yhteen <3 sulonen ja ihanaa. Ei saa olla ei eieieieieiieei. ja siihen toiseenki yhteen<3 namnamm.

Mulla oli päällä tänään:
-keltaharmaa salmiakkineule
-valkoinen toppi alla &
-tummat pillifarkut