Oon kahtena aamuna heränny ennen kuutta ku iskä lähtee niin kovaäänisesti töihin -,-. Maanataina nousinki sitte sillon ja keittelin teetä ja tein kaikennäköstä täällä yksinäni :D
Ma oli tylsä tavispäivä olin kotona kävin kirjastossa katoin jonkun rakkausleffan. Tänään oli niin lumista et päästii kaverinkaa autol kouluu. Sit kaks viimist tuntii oli uintii ja uimahallii on nii pitkä matka et saatii kyyti sinnekki ja matkal haettii mäkist ruokaa :'D Sitte mä olin ainut joka ei uinu (kerranki mul oli oikee syy) sitten mun piti kävellä joku helvetin pitkä matka mut siel oli kylmä ja päätin että minäpä en kävele ja kävelin 200 metrii (ei varmaa sitäkää) meijä mummol joka on iha uimahalli lähel  : DD  Siel istuin ja söin jätskii ja pullaa ku muut ui, haha :p Mummu oli iha just lähdös kauppaa mut onneks se ei ehtiny lähtee, olisin vaik istunu pikkukaupan penkillä siin lähellä mutta vittu käveleen en ois menny. :D
Joo sitte olin kaverin kans koko päivän ja kateltiin Laura- jaksoja ja oli meil teekestitki. Katottiii me salkkaritki muute :p Joo ja huome herään kuudelta ja meen suihkuun ja juon teetä : ) kiittiheei