Mä oon niin kusessa, siis ihastunut en silleen kusessa tietkö. Oon ihan sekasin. En halua olla, en voi olla, en saa, en tahdo, en. Voi olla et luulen liikoja, mut seki saattaa tykätä musta 8< Se juttelee joka päivä mun kanssa mesessä, siis alottaa keskustelun. Selittää kaikkee ja mä sanoin yhten päivän et en osaa tehä näitä englannin tehtävii ja se autto mua :o Sit se kysyy aina multa läksyjä, vaik tiedän et meses on monta sen kaverii kenen osotteet myös mulla on jotka varmasti tietäis läksyt. Mut en mä tiedä, voi olla että mä kuvittelen. Toivotaan.

Eilen ja tänään oli tosi kivaaa. Olin taas mun kaverilla yötä pe-la. Eilen me katottiin dvd:itä koko ilta melkeen. Sit me syötiin vaikka mitä, tosi hirveesti kaikkee : DD Ranskiksii, jätskii, mansikkajuttuu ja kaikkee :D Keksejä.. Me mentii joskus yhden kahden mais nukkuu ja herättii yhdentoist aikaa. Sit katottiin taas dvd:itä ja käytii aamupalalla. Joskus kahden aikaan lähdin kotiin, kävin suihkussa ja datasin vähän aikaa. Sit lähdin takas kaverille ja katottiin dvd:itä taas ja vaihdettiin sen huoneen järjestystä. Nyt se on kiva, tai siis oli se ennenki mut nyt se on ihan kiva taas < ; Vaihdetaan tosi usein sitä järjestystä :D Tai no ei nyt niin usein kuitenkaan ha <:
Nyt oon kotona ja dataan vaan, pitäis men ajois nukkuu ja lukee yht kirjaa. Vitut.

Toi kehen oon kuses tuli mesee, se ei juttele mulle 8<

Loppuuko matkani tähän paikkaan,
riittääkö voimani jatkaa matkaa.
Runoilija-pojat- Suljettu ovi