Ihanasöpö ei puhu meses mulle, stna 8< Vois vaik pelaa simssii tai jotain hetken aikaa, ennen ku nettikaveri tulee kotiin ja koneelle <:
Kaveri oli meillä, yks vanha eskarikaveri tampereen läheltä. Oli tosi tylsää, oli hirveen kiusallista kun sillä oli joku sen kaveri mukana ja se oli ihan hiljane ja en paljo kehdannu selitellä ku en sitä tuntenut. Katottiin Villi tusina 2 leffa meillä ja oltiin melkeen koko ajan ihan hiljaa, varsinkin se joku kaverin kaveri. Ei puhellut oikeastaan ku muutaman sanan -,- En mä siltä kehdannu paljoo mitää kysellä ku ei hirveen kiinnostuneelta vaikuttanut.
Kävin ne sitten saattamassa sen mun kaverin mummolaan ku ei se oikeen tunne noita seutuja mis mä asun.
Mulla oli hirvee vitutusolo eilen 8< tuntu siltä et oisin voinu nukkua vaikka viikon putkeen koska illala ei kiinnostanu yhtikäs mikään. Olin isoskoulutuksessa ja se oli niin turha, vitutti ku meni aikaa siihen ja jäi mamman synttärit väliin. Vois muuten huomenna käydä sen luona pyörällä vaik sin onki aika paljon matkaa. Saisin ainakin liikuntaa :p Niin ja eile illalla en tiedä mikä mua vaivas mut tiuskin kaikille ja ärsyynnyin ku sisko ei päästäny mua koneelle. Oon niin koneriippuvainen että alkaa jo pelottaa, pitäis vähentää tätä. Ennen ku se mun kaveri tuli meille ni tein pikasiivouksen. Sisko oli luvannu imuroida ( yhteinen huomne meillä) mutta se idiootti ei ollu imuroinu eikä siivonnu hamsterin häkkiä. Mulla oli kauhee työ siivota koko huone joka oli hirvee sekamelska ja mulla oli alle tunti aikaa ennen ku lupasin pyytää ne kaverit meille. Imuroin, siivosin kaikki tavarat oikeile paikoille, petasin pedin, pyyhin pölyt ja järjestelin muuten kaikki paikat kuntoo, nyt täällä on aika siistiä :)
Mut mua ärsyttää sisko ku se ei oo tehny mitää ja se ei oo pitkää aikaa tyhjentäny astianpesukonettakaa ja mä oon aina siivonnu huoneen -,- kiitti paljon sille. Aina ku se on kotona ni se pelaa konetta tai ps3. Saakelin idiootti -,-
Tekis mieli jotain hyvää, oon posssssuli. 8<