Tänään oli aika tylsä päivä. Nukuin johonki yhteentoista ja sit laitin siskon mp3 soittimeen musaa kun se sai sellatteen joululahjaksi, sitten meikkasin itteni ja laitin siskolle hiukset kiinni. Mentii sit mammalle syömää ja kun oltii syöty ni tultii kotii ja tääl oon dataillu.

Meijän huone on ihan kauheen sekanen, se on aina joulun jälkeen tällänen ku levitetää kaikki uudet tavarat ja syödään karkkia niin et on karkkipapereita koko kämppä täys. Huomenna pitää siivota ja oon ihanan kaverini kanssa<3 En kylä tiiä mitä teen sen kanssa mut ei sillä välii, kuhan saan olla sen kanssa.

Sain lahjaksi valitsemani pyjaman (tää on ihanan iso, kiva löyysä<3) ja valitsemani paidan.Sekä laseja, lahjakortteja (110 e:n edestä) ja karkkia. Aika vähän paketteja tänä vuonna, mutta ei se haittaa (: . Luulin että mua ois vituttanu enempi, mut ei kuitenkaa oikeen yhtään. Kyllä mua ny vähän ku katoin siskon paketti märäää mikä oli lähes kaksinkertanen mutta ihan sama, noi riitti mulle! <: Sain muuten yhden kirjan ja kivat pehmoiset sukat<3 mulla on ne koko ajan jalassa.

Hiuka kivaa! Iskä ja äiti lähtee ehkä jonnekki ulkomaille joskus alkuvuodesta, sitten saan olla yksin siskon kanssa. Sitten kokkailen kaikkea nannaa joka päivä ja uuiui!<3 Hiukan kivaa siitt tulis toivottavast ne lähtis.

Nam äiti tekee huomenna ison pasteijan, syön sen kokonaan yksin. Tai söisin jos saisin =D