En tykkää olla lomalla en sitten yhtään. Oon täysin seonnut, ennen odotin mitä tahansa lomaa monta kuukautta ennen. Nyt ei ole lomafiilis, haluan olla koulussa mutta en tunneilla ! Haluan katsoa niitä kahta suloa <3 se tässä oikeestan on syynä :p sitten oon kaverilla melkeen koko loman niin ei voi jutella toisen sulon kans meses 8< Mut ei se haittaa saan ol kaverinki kanssa <3 Me luetaan kirjoja ja tehdän ruokaa ja mennää tänää hesee :p karkey on läskipossu. Tänäänkin söi pussillisen hedelmäraetta ja keksejä yms..
Löysin muuten kymmenen euron setelin maasta :p vähä siistii oon rikas :D
Mulla ei oo mitään sanottavaa taaskaan, käytiin eilen jossain hukassa porin lähellä kattomassa mopoo mulle mut se ei ollukkaa hyvä. Pian joudun mopokorttitestiin 8< toivottavast pääsen läpii.

Fintelligens - tän tahtiin, niin juuttunu mun päähän. pakko pistää vähä sanoi.

Kaikki äijjät jotka baunssaa Tän Tahtiin,
neidit jotka pitää hauskaa Tän Tahtiin.
Se on Rähinä-mahti, ja me määrätään tahti,
neidit sheikkaa Tän Tahtiin, b-boyt breikkaa TÃn Tahtiin.
Kaikki äijjät jotka baunssaa Tän Tahtiin,
neidit jotka pitää hauskaa Tän Tahtiin.
Se on Rähinä-mahti, ja me määrätään tahti,
huido bissee Tän Tahtiin, hiero tissei Tän Tahtiin.

ni!
vois viel
pistää jonkun
suloisen kuvan
tähän merkintään
niin tämä ois kivempi.

1391298.jpg

sulo.
Sä voit kutsuu mua mikskä ikinä haluut
Tilitä vaa, mut et saa mun kipinää sammuu
Voit syyttää mua mist vaa, mut en myönnä mitää
Pitää puheet pienen, et tarvi syödä niitä
Herrasmiesliiga- se en ollu minä