Nukuin viime yönä NIIIIIN huonosti -,- Sammutin koneen joskus yhden aikaan, sitten menin sängyyn makoilemaan Kullervon kanssa. (unilelu : '''''''''''D) Mutta en saanu unta. Kattelin kelloa viimisen kerran joskus 3.40 jotain, sitten vissiin nukahdin hetkeks ku en oo kuullu ku porukat on heränny. Sitten 5.20 heräsin ja menin juomaan, sitten iskä valitti että et tietenkään saa unta kun litkit sitä teetäs ja nukut puol päivää. Tulin sit takas nukkuu mut en saanu taaskaan unta ja nukahdin sit joskus seittemää hiuka enne. En ollu heränny herätyskelloon ja sitten kymmentä yli kahdeksan äiti tuli herättään että moneksi oot kouluun menossa? Onneks menin ysiks ni olin ihan ajoissa.

Koe meni öö, jotenkin. En oikeen tiedä menikse hyvin vai huonosti, vastasin ainakin jokaseen jotain. Kotsassa oli jouluateria. Tehtiin jälkkäriks jotain ihanaa punaherukkakeksisurvosta tai mitä onkaan<3 Sit oli possupihvii ja lanttuperunamuusia hyi helv. En tykkää lantusta kyl si yhtää. Sain kotsankokeesta 8½ ! Tosi hyvä siihen nähden että keskiarvo oli 6,7 <: Yleensä oon ain joku huonoin, nyt oli ehkä joku toisiks parhain (: Sit oli yhteiskuntaoppii viimisel tunnil se oli just rentoo, jengi kävi ostamassa munkkeja ja söi niitä ja sitten jotain puhuttiin vaaleista. Jouduin jakelemaan purkkaa kaikille ;< Kaikki oli silleen että jos et anna ni käräytän ! Meni siinäki sitte jotai viis purkkaa hukkaan yhyy.

Mut mitä tänää tekis? Pitäis tehä sitä äikän esitelmää, vittu. Sen pitää olla tiistain valmis ja se pitää osaa ulkoo.. Olisko pitäny ehkä tehä aikasemmi ? Nojoo mutta en oo ehtiny! Piti tehä sitä projektityötä, plaaa. Vittujen kevät oikeesti ei kiinnostais _YHTÄÄN_ tehdä sitä. Sitä varten pitäis lukee joku kirjaki stna. Joo nyt menee ihan kiroiluksi taas. Muttajuu, on kova nälkä. Oon viimeks syöny koulussa varttia yli ykstoista sitä jouluateriaa.

Edelleenkin oon riidoissa kaverin kanssa.. Oma syyni kyllä. Olis varmaan puhunu mulle mutta mua vitutti niin paljon ku en ollu nukkunu ja en ollu lukenu kokeeseen ja kaikkea ni sitte en puhellu sille mitään. Siis ku normaalisti meen aina jutteleen sille ni tänää ei huvittanu oikeesti vaan mennä. Olin niin tyhmä juu joo. Juttelen sille tänään ku se tulee meseen (jos ja kun tulee), hhmp oon aika tyhmä. Se olis saattanu puhua mulle, mut ei voi mitää ku on tyhmä ni sit on.