Ei vittuuu kokeita kokeita kokeita vaain.
Huomenna kotsan koe, no siihen ei pitäny paljon lukea mut silti äää. Sit huomen pitää lukee fysiikkaa mikä on niin pirun vaikeeta :< En tajua siitä tipan tippaa.. Sitten kaks viikkoa aikaa tehä projektityö valmiiksi. En oo tehny vielä yhtäkään kokonaista sivullista.. Pitää tehdä viikonloppuna sitä että sais joskus ees valmiiksi.
Sit on ensviikolla matikan koe ja parin viikon päästä äikän kielioppikoe. Just vasta oli äikän koe ja mukavasti sain 6-.. Pitää saada hyvä numero seuraavasta kokeesta mutta tuskin. Sitten ainiin kahden viikon päästä pitää olla kirjailijaesitelmä valmis ja sen lisäksi pitää lukea joku kirja siltä kirjailialta josta tekee.. Sekin pitäis lukea jossakin vaiheessa. Mulla on kirjastostakin lainassa hirveesti kaikkea, niitäkin vois joskus lukea. En ehdi mitään muuta tekemään kun jotain koulujuttuja. Oon vasta ysiluokalla ja tää on tällästä. Ei taida lukiosta tulla mun opiskelupaikka..

Perjantaina hautajaisiin ;s Iskän kaverin.. Munhan ei olis pakko mennä sinne mutta tottakai mä menen. Pitäähän mun. Pääsen kolmeks tunniks koulustaki pois! Hehee lähden kolme tuntia aikasemmin vaikka mun pitäis lähtee ehkä puoltoist tuntia aikasemmin :D Noo ei voi mitään. En jaksa siellä koulussakaan olla.
Oon muuten hirveesti ruvennu tykkäämään yhteiskuntaopista. Se on aika kiinnostavaaki silleen ja kun osaan sitä ni tykkään siitä. Opettajakin opettaa hyvin niin käsittääki jotain. <:

Voi vitsi kello on jo ton verran. Puol ysi. Ysiltä alkaa Heroes ja sitä ennen pitäis syödä, käydä suihkussa ja lukea hiukan kotsaa vielä.. Ja tulee BB:kin ja se on pakko kattoa kun niilllä on bileet! :D Paras viikkotehtävä niillä muuten. En jaksa lähteä tästä koneelta pois.. Haluun olla tässä koko illan.
Mutta nyt on pakko mennä suihkuun, hyvää yötä kaikille (: