Sain tänään synttärilahjaks kummisedältä 50e <: Iskä sano et sitä täytyy kunnioittaa ku on raadettu sen eteen. Kyllä kunnioitan! Sit mummu ja pappa kävi kylässä, sanoivat että antaa rahaa jos tuun huomenna käymään, ku oli rahapussi jääny kotiin. Niilt varmaa tulee joku 10-20e. Ei oo mitää anteliaita ne, mut toi 10 e:ki riittäis kyllä <: En mä tarvii paljoa.

Huomenna on joulujuhla, apua jännittää. Menee laulu varmaan päin helvettiä oikeesti. Oon enkelikuorossa ja sit meijän "bändi" vetää kans yhden biisin ja oon laulamassa, mut en yksin. Laitan huomenna tummat farkut (vaikka ope nimenomaan kielsi) ja hilfigerin neuleen ja sinne alle hilfigerin t-paidan.Normaalimeikin laitan ja hiukset jotenki, en tiedä miten? Varmaa auki vaan ja jotai pinnei tosta edestä. Ihanaa kolme yötä jouluun <3

Oon ihan outo oikeestii. En syö enää lähes lainkaan. En vain voi sille mitään, on nälkä mutta ei tee mieli ruokaa. Oon syönyt tänään koulussa vaan jotain puuroa pari lusikallista ja join vettä. Sit söin kotona synttärikakkua hiukan ja keksei kaks ja join jasmineteetä.Ärsytti tänäänkin kaikki yhdessä vaiheessa -,-. Oon niin sekasin, ei oo kaikki kotona kyllä, en tiedä mikä vaivaa. Muuten mahtavaa, eilen sain unta<3 Tänäänkin voisin saada ni ois jees.

Nyt on pian joulukortti kaverille valmis <: sit pitää ostaa suklaata siihen ni on jees ja se on valmis jeijei,
Hyvää Joulua kaikille ja öitä <: