Kiitos vain sisko sinulle. Vois vaikka yksin kattoa leffan sitten.. Siskon piti mun kanssa leffa kattoa mutta lähti sitten jonkun kaveris luo.. Nojaa ei kyllä yksin mitään leffaa viitsis kattoa. Vois mennä suihkuun ja lukea sängyssä jotain kirjaa.

Söin tossa äsken uunivoileipiä ja olin äidin kanssa kävelemässä. Iskä on Turussa ja sisko on siellä kaverillaan. On kotona ihan hiljaista.Tai kuuluu täällä mun musiikki mutta muuten. Alkaa tuntumaan kohta jo siltä että joulu on tulossa. Vihdoinkin. Kun vielä sais jostain rahaa että vois joululahjat ostaa kavereille. Lompakko on ihan tyhjä. Mistä mä saisin repästyä rahaa? Toisen kaverin lahjaan menee suunnilleen kuus euroa ja toisen 13 euroa. Ainiin siskonkin lahja... Haluaisin rahaa käyttää johonkin muuhunkin kuin kavereiden lahjoihin, mutta ensin sitä rahaa pitäis ollakin.

Mun tekee niin hirveästi mieli jotain enkelisuklaata tai jotain ihanaa joulukarkkia. Tekis mieli lopettaa karkkilakko mutta ei voi luovuttaa. Enää kaks viikkoa ja pari päivää ilman karkkia !

Pitäis ehkä laittaa jouluradio päälle että tuntuis vielä joulusemmalta (: Mulla on muuten yksi ongelma jouluun liittyen, siis sen lisäksi että pitäis rahat repiä lahjoja varten. Eli se että mitä pistän itselleni päälle jouluna, miten hiukset? Tummat farkut ehkä mielummin kun vaaleat, vai ? Hameita en omista, enkä päälleni pukisikaan ja ei mulla ole oikein muuta housuja kun farkkuja. Tai on mulla yhdet suorat mustat mitkä mulla oli rippijuhlissani. Ne vois toisaalta laittaa mut sitten taas en tiedä.. Sisko saattaa laittaa ne kun sillä ei oo mitään. Ja en muutenkaan viihdy niissä housuissa. Housut ei oo niin suuri ongelma kun paita. Mulla on kyllä monta mahdolllisuutta. Mulla on kolme lacosten pikeetä ehdolla; musta, punainen ja sellainen vihreäharmaa. Musta taitaa olla kyllä liian tumma? Sitten mulla on sellainen valkoinen öö no tämmöinen:
1117956.jpg
Ja tän alle vois laittaa valkoisen poolopaidan. Sitten äidillä on sellanen musta napitettava johonkin navan kohdalle tuleva missä on hiukan kyynerpäätä pitemmälle menevät hihat ja sitten siinä on hiukaa veekaulusta niin sellanen en tiedä miksi sitä sanotaan? Niin sen vois laittaa ja sen alle jonkun mustan tai valkosen paidan? Sitten mitäs muuta mulla on? On mulla jotain muuutakin hyviä ehdokkaita varmaan mutta en nyt oikein keksi.. Olkaa kivoja ja kertokaa mitkä näistä paidoista ja housuista on parhaat ehdokkaat (: