Koulu alkaa kohta. Ei sais alkaa, kamalaa. Ahdistaa niin paljon.

Uutenavuotena valvoin pitkään :D Olin koko 1.1 päivän hereillä. Menin vasta puoli kahdeksalta nukkumaan ja nukahdin muuten välittömästi. Ja nukuin seuraavaan aamuun johonkin melkeen kahteen. Sit olin kaverin kanssa ja käytii kirjastossa ja sellasta, luettiin kirjoja niillä ja katottiin joku leffa.
Eilen mun piti mennä sin yöksi mut sit sanoin et mul on niin paljon uniongelmia että en tiiä viittinkö tulla. Huomasin että se suuttu 8< Minkä mä sille voin että haluan mielummin valvoa kotona? No joo olin tyhmä kun menin sellasta lupaamaan mutta joo. Eilinekin meni kotona dataillessa ja siivosin huoneen ja illal olin kaverilla ja aamul kävin kaupungilla ja tiedättekö <3 Sain unta viime yönä !! Äiti sano et älä dataa koko yötä ni en menny illal lainkaa dataa ja heti uni tuli !<3 En tiedä johtuko se vaan siitä vaan aika usein on tullut nii paljon kamalii ajatuksii mieleen et ei siks oo tullu unta. Nyt onnistuin pitää neki poissa <; Luin yhtä ihanaa kirjaa ennenku menin nukkuu, odotan iltaa et pääsen taas lukeen sitä nam.