Meni koe hieman perseelleen, no yritin parhaani ;< Siinä oli ihan eri asioita mitä olin opetellu. Mut mitä sitä turhii murehtiin, vaikka vituttaahan se hiukan <:

Joulupian <3 Apua oon joutunu perumaan täl viikolla kolme kertaa opokeskustelun. Mun pitää huomennakin peruu se, vittu. Noo meen sinne sitten ku koulu alkaa tammikuus, varmaan opokin ihan vittuuntunu ku joka päivä oon perumas sitä siellä :D Mut ei voi mitää, on musaharkat ja pakko osata joulujuhlissa <:

Sain lahjaks teema-astioita joita kerään ja muumityynyliinoi kaks ja muumimukin <: Sitte lahjakortti lempiliikkeeseen<3 nam. Mulla on paljon rahaa sinne sitten kun tulee alet Melkee parisataa ainakii <: oon kyl aika pienenkokonen ja aina pienen koot menny -,- noo mutta mutta ostan sitten vaikka oikeella hinnalla kun tulee uusia vaatteita mutta sitten ei saa niin paljon. No se on sen ajan juttu sit. Meen kyl heti aamulla sinne ku alet alkaa <; wescin hupparia haikailen eniten. Tai jotain t-paitaa. Sitten haluaisin toisaalta farkut, mut niihin menis sit kaikki. Ku maksaa ne jotain 120 kumminki kaikki farkut. Ja lacosten pikee on yks minkä haluan kyllä ensvuoden alussa ostaa. Noi kolme ei riitä 8) Ne on niin ihania<3

Oon huomannu että hermostun liika helposti. Suutun nykyään ja hermostun joka asiasta. Aina milloin vain. On se jonkun aikaa jo kestänyt.. En vaan pysty hillitsee itseeni rupeen raivoo ja suutun huumoristaki nykyää. Oon sairas ? Ihan pimee ainaki. Sitten mun ei oikeen tee mieli ruokaa enää.. Mulla on välillä nälkä mut en vaan jaksa hakee ruokaa ei tee mieli. Tän takia oon laihtunu melkeen kaks kiloa. Painan normaalisti 42 kiloa ja päälle ja nyt 40,4 kg. Olen muutenki alipainonen.. Ja en saa unta lainkaan -,- Tällä viikolla on uni tullu jo hiukan paremmin mut ei mitenkää erityisen hyvin vieläkään. Ja vaikka on kaikki ihantosi hyvin, niin vituttaa silti koka päivä ainakin jossain vaiheessa päivää KAIKKI. Ihan kaikki. En tiedä mikä mua vaivaa.

Noo ää, pitäis syödä jotain iltapalaa jos viitin. Pitäis men nukkuunki, ei tee mieli ku tiedän että en saa unta kuitenkaan. Pitäis opetella huomiseks laulukin. Oon poikki, huominen ja lauantai-aamu enää kiitos siitä.

niin vastaa metsä kuin sinne huudetaan
ympärilläni puutonta enkä huuda
jään maailmaan
ehkä avaan jos ollenkaan
kuljen yksin mut en ole yksinäinen
kapasiteettiyksikkö- yksin mut en yksinäinen