Olin tänään pitkästä aikaa lenkillä. Se oli liian lyhyt lenkki, mutta se olikin sellainen pikalenkki. Sitten tein muutamat vatsat ja kävin vilpoisessa suihkussa.
Sain eilein "uuden yöpaidan" äiti antoi isän käyttämättömän aluspaidan mulle yöpaidaksi :D Olen melkein koko päivän pyörinyt se päällä. Paitsi aamulla kun leikkasin nurtsin mulla oli ihan toppi ja minihame. Normaalisti en tykkää hameista tipan tippaa, mutta nyt oli niin kuuma että farkuilla ois saattanut hiukan olla kuuma.
Suihkun jälkeen luin Louis Sacharin Paahdetta. Ihan kiva kirja, tänään oon ehtinyt lukea jopa 108 sivua.
Meillä on hirvittävän kuuma. Täällä ei oikeasti pysty olemaan. Ja täällä pitäisi nukkua, apua.
Me mennään ensiviikonlopuksi Vantaalle, serkkujen luo. Jes vihdoinkin pääsen niille, niillä on mukavaa. Iskä menee sunnuntaina rullaluistelumaratooniin niin siks me oikeestaan mennään.
Ei mulla tässä muuta enään, voisin mennä piakkoin jo nukkumaan. Tai voisin hetken lukea tuota paahdetta ja mennä nukkumaan vasta sitten, öitä!