Ei oo täsä ehtiny kirjotella vähään aikaan, meni viikko tosi nopeeta kun porukat oli poissa.
Alkuviikosta meni ihan jees mut sitte me valvottiin koko yö ja mentiin kouluun mun kaverin kanssa (erittäin järkevä idea -,-) ja sitte mul oli koulus ihan järkyttävän paha olo tuntu silt et meinasin oksentaa sit lähin kotii ja olin torstainki pois. Perjantain oli jo iha jees olo ja olin koulus virkees kunnos ja menin koulust kotii ni tein pikkusiivouksen ku oli ihan hirmusekasta ja sitte täti haki mut niille. Olin siellä pe-la yön ja siel leikkisin ihanan serkkuni kanssa joka on hiukan alle 2v <8 Sit lauantain aamupäivän olin siel tädillä ja joskus neljän aikaa lähetii niiltä johonki saakelin tädin synttäreille ja sitte siel olin johonki puol kasiin ja menin sitte kaverin luo misä oli pari muutaki kaverii. Yöllä sit datailin kotona.
Sunnuntai meni siivotessa ja pe-la yönä mulle tuli hirvee flunssa. En tee mitään muuta kun niistän ja nenä ihan saakelin kipee. Äsken nukuin kolmen tunnin päiväunet, ku iskä ja äiti tuli yöllä joskus puol yhden aikaa ni sitte menin heti moikkaa niitä ja tsekkasin tuliaiset 8) sain karkkiaskin, kinder tomsen laatikon mis on 10 patukkaa, mentos semsen putken mis on 6 patukkaa, purkkaa, jotai ihme karkki juttuja ja tic tac tomsii pienii metallirasioita kaks. Sit sain sisleyn pitkähihasen mustan paidan, sisleyn t-paidan punasen, mustan ihan tavis hupparin zarasta, zarasta harmaakeltakuvioisen neuleen ja farkut mitkä on kyl vähän liian isot.
Sitten ku ne anto meile ruokarahaa 100 e meil meni vaan 20 e ni saatiin loput 8) Ah mul on satanen <3 ku sain tost ruokakassast joku 42 e ja si mul oli vanhaa rahaa joku hiuka yli 50 <8
Vois men Avril Lavignea kattoo kesällä jos on vielä hyvii lippui ja rahaa on ja kyydit hoituu, mut kattelee sitäki sitte.
SAATANAN NUHA.