Nyt on pahin ahdistus ohi kun sain sen esseen valmiiksi. Se on oikeesti hirvittävän huono kun en jaksanu keskittyä siihen ja se on varmaan melkeen kokonaan suoraan kirjasta ja siin on ihan vääriä asioita -,-
Huomena on äikän koe enkä oo kirjaa edes avannu, enkä avakkaa... En jaksa, kai mä ne osaan.
Ja pe on fyssan koe -,- en osaa yhtikäs yhtikäs yhtään. Huomenna on pakko lukee jo, ku to ei oikee ehdi ku on illal isoskoulutus.. Ja haluun mä jotai muutaki enne sitä tehdä.  Eli huomenna siis lukemaan ja prkl pääsen koulustaki vasta puol neljältäää.
Perjantaina melkee suoraa koulusta äkkii kamat kasaan ja sitte mamman luo viikonlopuks. Sitte onki vapaus viikon <3 nammm. <: tuleeha mul iskää ja äitiii tietty ikäväki ku on tottunu et ne on koko ajan vierellä. En oo ollu äidistä koskaan viikkoa erossa paitsi riparilla :o lol.  Iskästä oon ollu monta kertaa ku se on ollu kaikil matkoilla, varsinki ku olin pieni ni soittelin aina iskälle hiihi <8
Koko viikko ihan täynnä, ei ehdi tekee mitää. Oon nyt jo ihan hies ku pitää viikos tehä essee ja on kaks koetta, et moro en taida men lukioo : D
voi saatanaaa huomenna alkaa oletettavasti kuukauden kamalin viikko junou. 8<<<<

Pidä kiinni, jos mielesi tekee irrottaa
Pidä kiinni, se menee paremmin kuin tiedätkään<3